Máte nejaké otázky? Volajte +421 949 566 665 Prihlásenie do on-line systému

Trvalý pobyt v Bratislave - často kladené otázky

 

1. Byt, v ktorom poskytujete trvalý pobyt je vo Vašom vlastníctve?

Áno, byt, v ktorom poskytujeme trvalý pobyt je v našom vlastníctve spoločnosti, čo je zárukou stability poskytovanej služby Trvalého pobytu. Nemôže sa stať, že nám niekto vypovedá zmluvu o nájme priestorov.

 

2. Ak budem využívať Vašu službu Trvalý pobyt, akú adresu budem mať zapísanú v občianskom preukaze?

Bratislava-Rača
Karpatské námestie 7770/10A

 

3. Pre koho poskytujete trvalý pobyt?

Trvalý pobyt poskytujeme len pre občanov Slovenskej republiky.

 

4. Poskytujete trvalý / prechodný pobyt aj pre zahraničné osoby?

Nie. Trvalý pobyt poskytujeme len pre občanov Slovenskej republiky.

 

5. Môžem ku Vám prihlásiť iba moje dieťa?

Nie, neplnoleté dieťa je potrebné vždy prihlasiť s dospelou osobou (zákonným zástupcom).

Deti do 15 rokov majú u nás trvalý pobyt zdarma (po úhrade jednorázového aktivačného poplatku).

Deti od 15 do 18 rokov majú u nás trvalý pobyt s 50% zľavou.
Pre aktuálne podmienky nás prosím kontaktujte.

 

6. Ak mám u Vás trvalý pobyt, môžem v byte aj bývať?

Nie. Služba Trvalý pobyt má čisto evidenčný charakter, nezakladá právo na nehnuteľnosť, neposkytujeme žiadne ubytovanie prihláseným osobám.

 

7. Čo je potrebné aby som mal u Vás trvalý pobyt?

Treba vyplniť objednávku na trvalý pobyt, vyžiadame si od Vás potrebné dokumenty a vystavíme Vám zálohovú faktúru. Po jej uhradení Vás prihlásime na trvalý pobyt na miestnom úrade.

Prezrite si podrobný postup zriadenia trvalého pobytu u nás.

 

8. Ak chcem využívať Vašu službu Trvalý pobyt, je potrebné osobne prísť do Bratislavy?

Nie. Všetko potrebné viete s nami vybaviť aj na diaľku.

Prezrite si podrobný postup zriadenia trvalého pobytu u nás.

 

9. Ako rýchlo ma viete prihlásiť na Trvalý pobyt?

Bežne prihlasujeme do troch pracovných dní od úhrady zálohovej faktúry.

 

10. Viete mi vybaviť aj nový občiansky preukaz?

Nie. Nový občiansky preukaz si musíte vybaviť sami, nakoľko Vás musia odfotiť :)

 

11. Kde si viem teda vybaviť nový Občiansky preukaz?
Ak máte predošlý občiansky preukaz vydaný do 30. júna 2008, tak je potrebné, aby ste si nový preukaz vybavili v Bratislave. Môžete tak urobiť v klientskom centre štátnej správy: Tomášikova 46, v budove známej ako stará IKEA. V ostatných prípadoch tak môžete urobiť na ktoromkoľvek okresnom riaditeľstve Policajného zboru na Slovensku.

 

12. Aké je minimálne možné obdobie objednania Trvalého pobytu?

Trvalý pobyt sa objednáva na obdobie min. 1 rok.

 

13. Poskytujeme živnostníkom aj zľavu na Miesto podnikania?
Áno, pokiaľ už u nás má Trvalý pobyt, dostane od nás 50% zľavu na Miesto podnikania.

 

14. Môžem si faktúru za trvalý pobyt dať do nákladov svojej firmy?

Nie, faktúra bude vystavená na Vás ako na fyzickú osobu.

 

15. Keď budem mať trvalé bydlisko v Bratislave u Vás, čo tým môžem získať?

- dôveryhodnú adresu trvalého bydliska
- prístup do škôlok, škôl, nemocníc v Bratislave, k lekárovi
- Bratislavskú mestskú kartu

 

16. Môžem mať u Vás Trvalý pobyt aj v prípade podlžností voči tretím subjektom?

Áno.

 

17. Ako sa dozviem, že na moju adresu trvalého pobytu prišla nejaká pošta?

Príde Vám o tom E-mail a SMS notifikácia, a to úplne zadarmo. Následne si v našom on-line systéme určeného na evidenciu doručených listín viete prezrieť podrobnosti o doručenej listine: Dátum prijatia, Odosielateľ, Typ zásielky, Váha (presnosť na 1 gram) a odhadovaný počet listov.

18. Čo robiť, ak som zabudol prístupové údaje do on-line systému?

Heslo si môžete v prípade potreby zmeniť priamo na adrese https://posta.mojesidlo.sk/. Stačí kliknúť na odkaz "Zabudol som heslo" a zadať e-mailovú adresu alebo telefónne číslo, ktoré ste vyplnili pri objednávke. Následne Vás systém navedie na zmenu hesla.


19. Preberáte aj listiny do vlastných rúk?

Áno, na základe Vášho splnomocnenia na preberanie listín určených do vlastných rúk.

 

20. Kedy si môžem prísť osobne vyzdvihnúť doručené listiny?

Kedykoľvek v pracovný deň od 8:00 hod do 16:00 hod, okrem obednej prestávky medzi 12-13 hod. Ak máte záujem prísť po 16tej hodine, je potrebné sa vopred dohodnúť.

 

21. Ako overujete komu osobne odovzdávate prebraté listiny?

Pri osobnom preberaní listín sa príjemca musí preukázať občianskym preukazom. Ten sa verifikuje v nasom On-line systéme na evidenciu prijatých listín, kde si okrem Vás viete zadať osoby oprávnené na preberanie listín.

 

22. Je možné poveriť viacero osôb na osobné preberanie listových zásielok?

Áno, tieto osoby zadáte do nášho systému On-line evidencie prijatých listín, kde zadáte ich osobné údaje potrebné na identifikáciu.

 

23. Mám objednanú službu Preposielanie listových zásielok 1x mesačne. Kedy v mesiaci to je?

Listové zásielky preposielame do 3 pracovných dní nasledujúceho mesiaca.

 

24. Ako bude poštár vedieť, kde má doručiť moju poštu?

Na schránke bude Vaše meno, spolu s ostatnými osobami, ktoré využívajú službu Trvalý pobyt.

 

25. Dostanem aj vlastnú samostatnú schránku, kde si môžem dať svoje meno?

Nie. Vaša menovka bude na schránke spolu s ostatnými osobami využívajúcimi službu Trvalý pobyt.

 

26. Skenujete prijaté listiny?

Len na požiadanie. V On-line systéme na evidenciu prijatých listín vidíte prijaté listiny. Môžete si ktorúkoľvek označiť na preskenovanie. Skenovanie vykonáme najneskôr do druhého pracovného dňa. Samotné skeny nahráme do on-line systému. Skenovanie je spoplatnené aktuálnym cenníkom a je potrebné mať dobitý dostatočný kredit.

 

27. V systéme vidím prijatie zásielky typu "Oznámenie o uložení zásielky" a pri nej Podacie číslo. Stačí mi na vyzdvihnutie na pošte nadiktovať toto číslo?

Áno, stačí na pošte nadiktovať Podacie číslo zásielky a preukázať sa občianskym preukazom. Nemusíte si teda tento "žltý lístoček" vyzdvihovať u nás.

 

28. Aké sú adresy dôležitých úradov pre adresu Bratislava Rača?

Miestny úrad Bratislava - Rača

Kubačova 21

831 06 Bratislava

(Podateľňa a Kancelária prvého kontaktu)

 

Miestny úrad Bratislava - Rača

Alstrova 249

831 06 Bratislava

(Kancelária starostu, Stavebný úrad, Mediálne a marketingové oddelenie)

 

Daňový úrad Bratislava III.
Ševčenkova 32
850 00 Bratislava

 

Call centrum Finančnej správy 048/ 43 17 222

Okresný súd Bratislava III.
Námestie Biely kríž 7
836 07 Bratislava

Obvodný úrad Bratislava
odbor živnostenského podnikania
Staromestská 6
814 40 Bratislava

Dopravný inšpektorát

- evidenčné úkony spojené s prihlasovaním vozidiel

Klientské centrum štátnej správy pri Okresnom úrade Bratislava 

Tomášikova 46 (bývalá IKEA)
831 04 Bratislava 3

 

Sociálna poisťovňa

Záhradnícka 31
829 02 Bratislava

 

Využite našu skvelú
on-line podporu, ktorá je tu pre Vás!

Zaujali sme Vás?
Objednajte si trvalý pobyt
ešte dnes.

Objednať trvalý pobyt
(C) Copyright 2012 - 2018 MojPobox.sk - Trvalý pobyt v Bratislave